Robas Phillipsas: Balandžio mėnesio sniegas sukelia painiavą tarp floros, faunos ir žmonių Lauke ir poilsis

Robas Phillipsas: Balandžio mėnesio sniegas sukelia painiavą tarp floros, faunos ir žmonių  Lauke ir poilsis

Praėjusi savaitė buvo labai paini. Tai supainiojo florą. Tai supainiojo fauną. Ir tai labai glumino mus visus, humanoidus.

Iškritęs sniegas, turiu galvoje tikrą sniegą, kur jis laikosi ir kaupiasi, balandį, yra keista. O šalta temperatūra buvo tokia reta, kad mažiausiai dviejų dienų rekordus pasiekėme žemiausioje aukštoje temperatūroje.

Visą žiemą šeriu nedidelį putpelių būrelį, o kovo viduryje jos jau gana gerai pradėjo tvarkytis. Tačiau praėjusios savaitės trečiadienį jie visi buvo susispietę toje vietoje, kur aš paprastai juos maitinu, atrodė, na, sutrikę.

Laimei, turėjau paskutinį pašarų maišelį, kurio nenaudojau, todėl vėl atidariau paukščių pokylių salę ir turėjau daug nuolatinių klientų.

Briedžių šėrykloje su niekuo nekalbėjau, bet manau, kad po tų poros 70 laipsnių karščio dienų, kurias turėjome prieš dvi savaites, dauguma briedžių pradėjo kelionę į savo vasarnamius. Praėjusią savaitę visa banda turėjo apsisukti.

Prieš dvi savaites prisiekiu, kad mačiau didelį žąsų pulką, einantį į šiaurę. Praėjusią savaitę buvau liudininkas, panašus į tą patį kanadiečių pulką, grįžtantį į pietus. Ir jie skubėjo.

Kad ir kaip atrodė sumišę paukščiai ir gyvūnai, gėlės ir medžiai turėjo būti dar labiau suglumę. Mano narcizai ką tik pražydo, kai pirmieji trys centimetrai sniego buvo pasilenkę melsdami saulės. Sniegas ištirps, o tada atkeliaus dar keli centimetrai.

Mano tulpės, kurios dar tik žydėjo, iškart suspaudė stabdžius.

Kelios vyšnios, kurias turiu savo mažame sode, turėjo būti labiausiai supainiotos. Vieną dieną jos žydi ir gražios, bitės zuja aplink nuo gėlės iki žiedo, o kitą – palaidotos po porą centimetrų sniego.

Bitės grįžo į savo avilius ir savaitę truko siestą, o vyšnių žiedai sunkiai kovojo, kad išsilaikytų ant galūnių. Bitės dabar grįžo, bet visa tai gali būti veltui.

Žmonės taip pat buvo labai sutrikę. Nė vienas iš senbuvių, su kuriais kalbėjausi, negalėjo prisiminti nieko panašaus į praeitą savaitę. Taip, kai kurie prisiminė sniegą balandžio mėnesį ar du, bet nieko panašaus į praėjusią savaitę, kai diena iš dienos iškrito išmatuojamas sniegas.

Prisimenu, kaip 1970-ųjų pabaigoje balandžio vienuoliktą iškrito sniegas. Priežastis, dėl kurios prisimenu, yra žvejybos sezono atidarymo diena. Kitaip nei šiandien, anais laikais buvo viena diena, kai visos upės ir ežerai atsivėrė upėtakių žvejybai. Meškeriotojams ji buvo laukiama beveik taip pat, kaip ir Kalėdos.

Visose sporto prekių parduotuvėse prieš „atidarymo dieną“ vyko milžiniški išpardavimai: meškerės ir ritės, masalai, masalas ir visa kita, ko kam nors gali prireikti norint pasimėgauti žvejybos diena.

Mokiausi WSU jaunesniame kurse ir, nors turėjau turėti popierių ar du, o artėjo didelis išbandymas, nenorėjau praleisti žvejybos sezono atidarymo dienos. Taigi, aš kalbinau savo kambario draugą Robą Robillardą ir draugą Dave’ą Larkey, kad iš Pulmano vyktų į Beverlį, kad galėtume pažvejoti Lenice ežere.

Į Robillardo mažąją „Toyota Corolla“ įkėlėme keletą daiktų, įskaitant pigų „Hibachi“, 29 USD palapinę, miegmaišius ir pripučiamus čiužinius, taip pat žvejybos įrankius ir išvažiavome.

Tada dėl nežinomos kvailos priežasties žvejybos sezono atidarymas visada buvo sekmadienis. Taigi šeštadienį neskubėjome važiuodami į Lenicę. Susiradome gana plokščią vietą automobiliui, pasistatėme palapinę, susprogdinome pripučiamus čiužinius ir pirmą šviesų sekmadienio rytą susiruošėme trenktis į ežerą.

Tą vakarą ant Hibachi kepėme dešrainius ir neturėdami nieko geresnio nuėjome miegoti.

Neprisimenu, ar smarkus lietus kilo prieš, ar po to, kai mano pripučiamas čiužinys nukrito. Palapinė nutekėjo. Permirkome. Ir netrukus visi trys buvome susiglaudę mažytėje Robillardo Toyotoje, o automobilis ir šildytuvas veikė.

Lietus niekada nesiliovė. Buvome pavargę, šlapi ir tokie alkani, kad iš tikrųjų valgėme šaltus dešrainius, nes nė vienas nenorėjome išlipti ir bandyti uždegti Hibachi. Tai buvo blogiausia.

Važiuodami namo kai kur pasnigo. Neblogai. Neprilimpa kaip praėjusią savaitę. Bet aš niekada nepamiršiu tos mažos žvejybos lyjant ir sningant.

Beje, šį šeštadienį atidaromas žvejybos sezonas… toks, koks yra. Šimtai ežerų visoje valstijoje yra atviri žvejybai. Mūsų rajone esantys ežerai yra atviri ištisus metus, juose turėtų būti šviežių upėtakių. Tačiau atidarymo diena yra šiek tiek antiklimatiška ir turėtų būti be įvykių.

Tai nebent vėl sninga. Tada vėl visi susipainiosime.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.